Over do+

do+ werkt met professionals op het gebied van organisatie en communicatie. Office managers, (project) secretaresses, document controllers of communicatiespecialisten. Met iedere professional heeft do+ afspraken gemaakt. Dit biedt opdrachtgevers een breed palet aan expertises en voldoende capaciteit voor opdrachten van elke omvang. Hierdoor blijft er continuïteit in de werkzaamheden, terwijl de samenwerkende ondernemers wel uitermate flexibel blijven. Maak kennis met de professionals van do+:


Corine – communicatiespecialist en sociale media-kenner Corine heeft ruime ervaring in communicatie en geeft graag workshops, presentaties en cursussen in het gebruik van sociale media.

Gerda – een zeer proactieve en communicatief vaardige allround ondersteuner die haar mannetje staat. Gerda is een echte aanpakker.

Ingrid – als management ondersteuner weet Ingrid goed in te schatten wat haar manager nodig heeft. Zij pakt zaken proactief op en werkt zeer nauwkeurig.

Linda– eigenaar do+, office manager en projectleider Linda helpt bedrijven om met de beide benen op de grond te blijven staan. Haar favoriete uitspraak is: ” Zo, nu even concreet”. Voor je het weet zijn de afspraken helder op papier gezet en heeft zij alles al georganiseerd.

Tim – communicatiespecialist, sociale media-kenner en videoproducent In ieder bedrijf ziet Tim wel een mooi verhaal. Dat is de basis voor zijn sociale-media-strategie: altijd laten zien wat je in huis hebt.